Framme!!!!

Plötsligt händer det….. andan faller på och det bli ett blogginlägg! 

Borde sova, är egentligen svimfärdig av trötthet men men… några rader blir det. 

Äntligen kom den, den efterlängtade semestern!!! Efter en hektisk vecka där Lejonungen var hos mormor och jag packade, röjde för kattvakten Lillebror, barnvaktade Lejonungen i onsdags (!), sommarfest i torsdags och 40-årsfest går och sen en natt med 3,5 timmars sömn så är äntligen dagen slut och jag får sooova!!! 

Note to self är att försöka åka direktflyg i framtiden! Lejonungen kunde som vanligt inte sova igår kväll och somnade kanske runt 00.30. Jag höll igång en stund till men sov sen oroligt fram till kl 04.00. Mormor skjutsade oss till Liljeholmen och därifrån tog vi flygbuss! Supersmidigt!!! Det fick bra på Arlanda också, har ju hört skräckhistorier om kaoset men för oss funkade det! Införskaffade favoritparfymen (den enda jag kan använda nuförtiden i stort sett) Clean ”skin” ! 

Vill ju gärna Zlatans nya damparfym men den är ok, ganska god tom men inte helt rätt för mig! Däremot doftar nya herrparfymen jättegott men det hjälper ju inte mig!! Nåja flög över till London Gatwick och det gick bra, lite långrandigt på flygplatsen. Käkade typ frukost till lunch och Lejonungen festade på rostade mackor med nutella och jordnötssmör!! Till slut gick flyget till Mallorca och det fick också bra. Jag halvslumrade och Lejonungen spelade minecraft. Sen fick vi vänta i en evighet innan transferbussen åkte, det var som att sitta i en bastu. Tålamod var en bristvara hos oss båda men till slut kom bussen iväg. Att sitta i bussen och stekas höll på att bli för mycket för Lejonungen men i slutändan höll han ihop det. När vi kom fram till lägenhetskomplexet strulade det med nycklarna. Som tur var fanns ju Pippigull-familjen här och vi åt god middag med bubbel hos dem!! Så härligt! Skönt att inte behöva rådda med mat direkt när man kommer också! Lite bad i poolen efter middagen blev pricken över i-et!  Sen gick jag och Lejonungen och käpte en glass till honom och mjölk till kaffet till mig! Väl hemma slocknade Lejonungen på 5 minuter! Jag njuter av att vara framme, imorgon ska vi packa upp, gå till stranden och bara ha det skönt!!! 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

